ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

Hungaroring Prémium

A Hungaroring Prémium tréning a legkomplexebb tréningünk, csak haladóknak ajánlott!

A vezetés a Tanpályán és a Hungaroring versenypályán zajlik. A tréning elméleti és gyakorlati részből áll.

A résztvevők a Tanpálya mind a négy gyakorlófelületét használva 10 fős csoportokban hajtják végre a feladatokat. Ezek során a hallgatók felkészülhetnek autójuk ívmeneti viselkedésére, kerülési manőverek során mutatott mozgásukra illetve egyéb vészhelyzetekre. Ezeknek nem csak a hétköznapi közlekedés során, hanem a versenypályán lebonyolított, nagy tempójú feladatoknál is hasznukat veszik.

A Hungaroringen zajló gyakorlatok előtt a csoportot két kisebb, 5 fős csoportra bontjuk. Ezzel kompenzáljuk a versenypályán töltött rövidebb időtartamot. A versenypálya aszfaltcsíkján öt különböző feladat vár a tanulni vágyókra.

Időterv:

08.30 – találkozó a Hungaroring főbejáratánál
08.30-09.00 - instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpályára, welcome
09.00-10.00 – vezetéstechnika elmélet
10.00–13.00 – alapozó és vezetéstechnikai gyakorlatok a Tanpálya négy pályáján
13.00-13.30 – ebédszünet
13.30-16.45 – versenypálya gyakorlat
16.45 - zárás


A tréningeken használt pályák: 1. Rántópados pálya2. ABS tesztpálya3. Körpálya4. Lejtő- és hegymeneti pálya és Hungaroring versenypálya


A feladatokat nagy tempóval kell végrehajtani.

  1. Vészfékezés nagy sebességről (100-160 km/h).
  2. Nagy tempójú szlalom. A súlypontváltozásból eredő hatások (gyorsítás, lassítás, kanyarodás) és az ezekre küldött helyes, ill. helytelen válaszreakciók a vizsgálat tárgya. Mennyire képes uralni, irányítani a járművet, milyen a pedálok és a kormánykezelés összhangja.
  3. Nagy sebességű kerülő manőver hegy- és lejtmenetben. Egy három kapuból álló sáveltolásos kerülés, fékezetten végrehajtva. 60-100 km/óra közötti sebességgel.
  4. Komplex, több részből álló feladat. Először egy szűkülő kapusoron (tölcsér) kell precízen keresztül autózni, majd egy hosszú, szintén szűk, nem egyenes folyosón haladunk, végül egy íven történő célfékezés a feladat. Ezt a gyakorlatot lehet időméréssel is csinálni, így a végrehajtás sebessége is kellően gyors lesz.
  5. Komplex, több részből álló feladat. Az első egyenes a kellő sebesség eléréséhez kell, majd egy szűk, szigorú végű kanyar következik. Ezután egy "hangvillába" hajt a vezető, melynél a kijárati folyosót az instruktor hirtelen bemondása dönti el. Végül egy kanyaríven történő irányváltás-sor a feladat.

Következő időpont: Nincs meghirdetve

Tréningekről általában


Komplex tréning szolgáltatásokat nyújtunk, így Önnek csak a megfelelő tréning típust kell kiválasztania

  ELMÉLET
  Az instruktorok látványos ábrákkal és videókkal alátámasztott prezentáción keresztül mutatják be a leghasznosabb és aktualizált elméleti tudnivalókat.


   GYAKORLAT
   A tréningek gyakorlatorientáltak, a tesztpályákon és terepen is biztonságosan, az instruktorok folyamatos irányítása alatt lehet gyakorolni a veszélyes szituációkat. 


     BIZTOSÍTÁS
     A tréning díja balesetre és járműkárra (kivétel: off-road és motoros tréning) vonatkozó biztosítást is tartalmaz a Groupama biztosító által.


     CATERING
     Mindegyik tréningünk díjában biztosítunk ellátást, erről bővebben a tréningeknél tájékozódhat.


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Leggyakrabban felmerülő kérdések a tréningekkel és fizetéssel kapcsolatban: https://tanpalya.hu/2020/hu/szolgaltatasok/gyik


STRATÉGIÁNK A MINŐSÉG

Legfontosabb stratégiánk, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk és a tréningeken résztvevők visszajelzéseit beépítve ügyfélbarátabbá tegyük szolgáltatásainkat. Ennek érdekében 2005 óta minőségbiztosítási rendszer szerint végezzük a munkánkat, állandóan szem előtt tartva vevői igényeinket.