20 éves a Tanpálya ezért most 20% kedvezményt adunk! Egyedülálló exkluzív tréning a Hungaroring versenypályán! A vezetés a Tanpályán és a Hungaroring versenypályán zajlik. A tréning elméleti és gyakorlati részből áll. A résztvevők a Tanpálya mind a négy gyakorlófelületét használva 10 fős csoportokban hajtják végre a feladatokat. Ezek során a hallgatók felkészülhetnek autójuk ívmeneti viselkedésére, kerülési manőverek során mutatott mozgásukra illetve egyéb vészhelyzetekre. Ezeknek nem csak a hétköznapi közlekedés során, hanem a versenypályán lebonyolított, nagy tempójú feladatoknál is hasznukat veszik. A Hungaroringen zajló gyakorlatok előtt a csoportot két kisebb, 5 fős csoportra bontjuk. Ezzel kompenzáljuk a versenypályán töltött rövidebb időtartamot. A versenypálya aszfaltcsíkján öt különböző feladat vár a tanulni vágyókra. |
Hungaroring Prémium tréning
Nagy sebességű vezetéstechnikai képzés a Hungaroringen:
12.00 – 12.15 - Találkozó
12.30 – 13.00 – Ebéd
13.00 – 13.50 – Elmélet
14.00 – 14.45 – Alapozó gyakorlati feladatok
14.45 - 17.00 – Gyakorlás négy vezetéstechnikai pályánkon
17.20 – 18.00 – Versenypálya elmélet
18.15 – 20.45 – Versenypálya gyakorlat
20.45 - Zárás
A részvételi díj: 138 300 Ft /fő
110 640 Ft /fő
A tréningeken használt pályák: 1. Rántópados pálya, 2. ABS tesztpálya, 3. Körpálya, 4. Lejtő- és hegymeneti pálya és Hungaroring versenypálya
Részletes tréning leírás: http://tanpalya.hu/hu/hungaroring-premium/
NAGYSEBESSÉGŰ FELADATOK |
A feladatokat nagy tempóval kell végrehajtani.
- Vészfékezés nagy sebességről (100-160 km/h).
- Nagy tempójú szlalom. A súlypontváltozásból eredő hatások (gyorsítás, lassítás, kanyarodás) és az ezekre küldött helyes, ill. helytelen válaszreakciók a vizsgálat tárgya. Mennyire képes uralni, irányítani a járművet, milyen a pedálok és a kormánykezelés összhangja.
- Nagy sebességű kerülő manőver hegy- és lejtmenetben. Egy három kapuból álló sáveltolásos kerülés, fékezetten végrehajtva. 60-100 km/óra közötti sebességgel.
- Komplex, több részből álló feladat. Először egy szűkülő kapusoron (tölcsér) kell precízen keresztül autózni, majd egy hosszú, szintén szűk, nem egyenes folyosón haladunk, végül egy íven történő célfékezés a feladat. Ezt a gyakorlatot lehet időméréssel is csinálni, így a végrehajtás sebessége is kellően gyors lesz.
- Komplex, több részből álló feladat. Az első egyenes a kellő sebesség eléréséhez kell, majd egy szűk, szigorú végű kanyar következik. Ezután egy "hangvillába" hajt a vezető, melynél a kijárati folyosót az instruktor hirtelen bemondása dönti el. Végül egy kanyaríven történő irányváltás-sor a feladat.