SmartCar tréning

Időtartam:150 perc
Pályák:Közút
Csoport létszám:1/1 fő - egyéni személyre szabott tréning
Inkluzív catering csomag:welcome: egy kávé vagy tea 
Tréning leírása:

Új, innovatív SmartCar  tréningünk magába foglalja az ’okos’ rendszerek megismertetését, azok használatát elméleti és gyakorlati tematikák alkalmazásával valós közúti forgalmi helyzetben.

Off-road körülmények között, arra alkalmas járművel. 

A tréning instruktoraink közvetlen felügyeletet mellett zajlik és előzetes egyeztetés alapján adott jármű típusra is kérhető.


Következő időpont: Nincs meghirdetve
Ajánlatkérés cégeknek
Miért érdemes képzésbe fektetni?
Flotta szinten milliós nagysegrendű megtakarítás!

A vezetéstechnikai tréningek elvégzése csökkenti a közúti balesetek számát, súlyosságát így csökken az anyagi kár mértéke.

Defenzív vezetés: növeli a vezető biztonságát, csökkenti a stresszhatást, így növeli a balesetek elkerülésének lehetőségét.

Az üzemanyag megtakarításra irányuló tréning díja alig több, mint fél év alatt megtérül.

Kérjen visszahívást kollégáinktól!
Tovább

Tréningekről általában


Komplex tréning szolgáltatásokat nyújtunk, így Önnek csak a megfelelő tréning típust kell kiválasztania

  ELMÉLET
  Az instruktorok látványos ábrákkal és videókkal alátámasztott prezentáción keresztül mutatják be a leghasznosabb és aktualizált elméleti tudnivalókat.


   GYAKORLAT
   A tréningek gyakorlatorientáltak, a tesztpályákon és terepen is biztonságosan, az instruktorok folyamatos irányítása alatt lehet gyakorolni a veszélyes szituációkat. 


     BIZTOSÍTÁS
     A tréning díja balesetre és járműkárra (kivétel: off-road és motoros tréning) vonatkozó biztosítást is tartalmaz a Groupama biztosító által.


     CATERING
     Mindegyik tréningünk díjában biztosítunk ellátást, erről bővebben a tréningeknél tájékozódhat.


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Leggyakrabban felmerülő kérdések a tréningekkel és fizetéssel kapcsolatban: https://tanpalya.hu/site/hu/szolgaltatasok/gyik


STRATÉGIÁNK A MINŐSÉG

Legfontosabb stratégiánk, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk és a tréningeken résztvevők visszajelzéseit beépítve ügyfélbarátabbá tegyük szolgáltatásainkat. Ennek érdekében 2005 óta minőségirányítási rendszer szerint végezzük a munkánkat - állandóan szem előtt tartva a vevői igényeket.