Totalcar délelőtti tréning

11.00 találkozó a Hungaroring főbejáratánál, instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpályára
11.30-11.45 pályaismertetés, eligazítás, utána a csoport 3 csapatra oszlik, amelyek körforgásban mennek végig a pályákon. Használt pályák: rántópados ABS tesztpálya, szlalompálya, lejtő-és hegymeneti pálya
11.45-12.15 1. gyakorlat
12.15-12.45 2. gyakorlat
12.45-13.15 3. gyakorlat
13.15 rövid zárás, csoportos távozás a Hungaroring területéről

A tréning ideje alatt az autóban kizárólag  a résztvevő tartózkodhat.

Következő időpont: Nincs meghirdetve
Ajánlatkérés cégeknek
Miért érdemes képzésbe fektetni?
Flotta szinten milliós nagysegrendű megtakarítás!

A vezetéstechnikai tréningek elvégzése csökkenti a közúti balesetek számát, súlyosságát így csökken az anyagi kár mértéke.

Defenzív vezetés: növeli a vezető biztonságát, csökkenti a stresszhatást, így növeli a balesetek elkerülésének lehetőségét.

Az üzemanyag megtakarításra irányuló tréning díja alig több, mint fél év alatt megtérül.

Kérjen visszahívást kollégáinktól!
Tovább

Tréningekről általában


Komplex tréning szolgáltatásokat nyújtunk, így Önnek csak a megfelelő tréning típust kell kiválasztania

  ELMÉLET
  Az instruktorok látványos ábrákkal és videókkal alátámasztott prezentáción keresztül mutatják be a leghasznosabb és aktualizált elméleti tudnivalókat.


   GYAKORLAT
   A tréningek gyakorlatorientáltak, a tesztpályákon és terepen is biztonságosan, az instruktorok folyamatos irányítása alatt lehet gyakorolni a veszélyes szituációkat. 


     BIZTOSÍTÁS
     A tréning díja balesetre és járműkárra (kivétel: off-road és motoros tréning) vonatkozó biztosítást is tartalmaz a Groupama biztosító által.


     CATERING
     Mindegyik tréningünk díjában biztosítunk ellátást, erről bővebben a tréningeknél tájékozódhat.


GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Leggyakrabban felmerülő kérdések a tréningekkel és fizetéssel kapcsolatban: https://tanpalya.hu/site/hu/szolgaltatasok/gyik


STRATÉGIÁNK A MINŐSÉG

Legfontosabb stratégiánk, hogy minőségi szolgáltatást nyújtsunk és a tréningeken résztvevők visszajelzéseit beépítve ügyfélbarátabbá tegyük szolgáltatásainkat. Ennek érdekében 2005 óta minőségirányítási rendszer szerint végezzük a munkánkat - állandóan szem előtt tartva a vevői igényeket.